Velkommen til bloggen min.

Jeg skriver om stort og smått som skjer i magedansverdenen: kurs, forestillinger, alt som er knyttet til magedans på ett eller annet vis. Her er det litt av hvert for alle mageinteresserte damer! Følg bloggen på e-mail, så får du vite alle ting du trenger å vite om Oslos magedans scene.

Welcome to my blog about belly dance. You will find information about classes, shows, anything that is (remotely) connected to belly dance. Enjoy!

onsdag 9. mars 2011

Navlegjengen slår til!

Blandt alle elevene som holder til på Navlen, er det en hard kjerne av svært dedikerte damer. De har ikke nødvendigvis ambisjoner om å opptre, så vidt jeg har forstått, men de ønsker virkelig å forbedre sin egen dans så mye som mulig. Det er stas! Jeg blir ordentlig stolt av dem. Nå har de gått sammen om å arrangere egne kurs, ved å hente inn lærere som skal undervise i nøye utvalgte temaer på Navlen. Første dame de har hyret inn er Majken Wærdahl fra Trondheim, som skal undervise i flyt og eleganse og kjeppteknikk 26. og 27. mars.

Jeg skulle gjerne vært med på kurset, og melde meg på.. Dessverre for meg, og flott for Majken, ble det stappfullt på flekken, så det var ikke plass til meg. Til trøst får jeg sitte i trappen og se på klassen, så jeg skal utstyre meg med pute, penn og papir og prøve å suge til meg kunnskap fra observatørplass. Gleder meg! Og flott initiativ fra den harde kjerne på Navlen!

2 kommentarer:

  1. Hehe, Navlegjengen... Vi høres jo nesten litt skumle ut:) Forøvrig kjenner jeg at jeg blir litt stolt av at du er stolt av oss.

    Gleder meg til å følge bloggen din, Hilde!

    SvarSlett
  2. Jeg blir veldig stolt og glad av flinke og dedikerte elever! Stas, er det!

    SvarSlett