Velkommen til bloggen min.

Jeg skriver om stort og smått som skjer i magedansverdenen: kurs, forestillinger, alt som er knyttet til magedans på ett eller annet vis. Her er det litt av hvert for alle mageinteresserte damer! Følg bloggen på e-mail, så får du vite alle ting du trenger å vite om Oslos magedans scene.

Welcome to my blog about belly dance. You will find information about classes, shows, anything that is (remotely) connected to belly dance. Enjoy!

fredag 18. mars 2011

Hvor blir de av?

Alle nybegynnerene som skulle vært på kurs.....

Det var en god del elever som meldte seg på videregående kurs denne gangen, men det sviktet helt på nybegynnernivå. 5 påmeldte, 2 dukket opp. Heldigvis hadde begge danset tideligere, og kan fint flyttes til trinn 2 i stedet for trinn 1. Så de blir å treffe på tirsdagene framover, mens trinn 1 blir avlyst for første gang på mine 15 år som kursholder. En gang skal være den første for alt....

Nå skal visst alle danse zumba i stedet for magedans. Jeg regner med at den går av moten like raskt som den oppstod, og at fornuftige damer innser sitt eget beste og begynner med magedans igjen etterhvert!

Jeg vet at flere lærere sliter med få påmeldinger for tiden. Vi er mange som holder kurs, og sloss om oppmerksomheten til nye elever. Jeg har klokketro på at dersom jeg fortsetter å gjøre mitt beste, og holde så god kvalitet som mulig på mine kurs, vil folk velge meg i konkurranse med andre. Kvalitet MÅ være det viktigste salgsargumentet, jeg kan ikke forstå annet. Så jeg smører meg med tålmodighet, og regner med at jeg vil måtte operere med venteliste på kurs i ikke altfor fjern fremtid!

2 kommentarer: