Velkommen til bloggen min.

Jeg skriver om stort og smått som skjer i magedansverdenen: kurs, forestillinger, alt som er knyttet til magedans på ett eller annet vis. Her er det litt av hvert for alle mageinteresserte damer! Følg bloggen på e-mail, så får du vite alle ting du trenger å vite om Oslos magedans scene.

Welcome to my blog about belly dance. You will find information about classes, shows, anything that is (remotely) connected to belly dance. Enjoy!

tirsdag 8. mars 2011

Magedanserinnen

Jeg har skjønt at andre mennesker blogger i ett sett, men har aldri selv lest en blogg, og skjønner i grunnen ikke poenget med en blogg i det hele tatt. Men, man kan ikke være en gammel tante uten noe som helst peilig på moderne kommunikasjon, så nå gjør jeg et forsøk på å lage en blogg helt selv!

Ettersom jeg har kalt den Magedanserinnen, er det klart at temaet må være magedans. Jeg har danset magedans i over 20 år, og har en rekke tanker og meninger om magedans. Noen av dem vil jeg lufte her. Og hvis noen noen gang skulle finne på å lese dette, er de selvfølgelig hjertlig velkomne til å bidra  med sine meninger.

Akkurat nå lager jeg Al Raqassa nummer 5, og koser meg med å surfe etter bilder av tyrkiske magedanserinner i minimale drakter for å illustrere en artikkel. Jeg får meg mang en latter, og et par vonde opplevelser av å se på alle bildene. Er det virkelig noen som synes det er vakkert med 3 gram skjørt og platåsko?

2 kommentarer:

  1. Kul med ännu en magdansblogg! Jag har också en : www.tutku.blogg.se (på svenska.

    SvarSlett
  2. Jeg var inne og tok en titt. Morsomt! Fine bilder!

    SvarSlett