Velkommen til bloggen min.

Jeg skriver om stort og smått som skjer i magedansverdenen: kurs, forestillinger, alt som er knyttet til magedans på ett eller annet vis. Her er det litt av hvert for alle mageinteresserte damer! Følg bloggen på e-mail, så får du vite alle ting du trenger å vite om Oslos magedans scene.

Welcome to my blog about belly dance. You will find information about classes, shows, anything that is (remotely) connected to belly dance. Enjoy!

tirsdag 15. mars 2011

Hår fra Texas

Der kom mine 3 nye hestehaler, levert på døren av UPS!

Denne gangen gjorde jeg ikke samme feil som sist. Da trodde jeg at når fargene så nesten like ut på skjermen ved bestilling, ville hestehalene faktisk ha lik farge i virkeligheten også. Nesten likt er ikke likt nok, har jeg skjønt..... Det ble et stort bomkjøp, med hesthaler i en haug røde nyanser. Nå er 3 nye hestehaler i samme farge i hus. Gleder meg til å ta dem i bruk.

Jeg kan virkelig anbefale www.wigs.com dersom du er på utkikk etter løshår eller parykker. Billig, effektivt og trygt.

1 kommentar:

  1. Man kan tycka att det kanske finns nog med sminktips i veckotidningar som bör hålla långt också i magdanssammanhang, men för oss nördar som inte har lagt hela uppväxten på shopping och make-up så är detta med smink en snårskog att botanisera i och vardagssminket består oftast i lite mascara. Festsminket, ja, då slår vi till med någon mer eller mindre osynlig ögonskugga och en diskret läppglans. Man behöver ju inte vara raketforskare eller på professorsnivå för att inse att detta inte räcker långt om man ska uppträda och se snygg och mystisk ut. Väldigt bra med tips på löshår:) Har du några tips på make-up, kurser i hur man lägger make-up för scen eller liknande? Det är ju skillnad på "en fin och färgstark make-up som syns på scenen" och "kladdigt starka färger som bara ser billigt ut"... Tack för en kul och läsvärd blogg!

    SvarSlett