Velkommen til bloggen min.

Jeg skriver om stort og smått som skjer i magedansverdenen: kurs, forestillinger, alt som er knyttet til magedans på ett eller annet vis. Her er det litt av hvert for alle mageinteresserte damer! Følg bloggen på e-mail, så får du vite alle ting du trenger å vite om Oslos magedans scene.

Welcome to my blog about belly dance. You will find information about classes, shows, anything that is (remotely) connected to belly dance. Enjoy!

lørdag 1. oktober 2011

Vellykket gratiskurs

Foto: Eva E. Schjetlein
I dag holdt jeg gratis kurs for folk som ville se om magedans var noe for dem. Det kom 20 damer og 1 mann, så dette var overveldende respons! Veldig gøy. Vi jobbet med vektforskyvnnger, sirkler, hofteslag, shimmyer og skulder-rist. Jeg håper jo selvfølgelig at jeg har fristet noen til melde seg på kurs, det gjenstår å se. Jeg får bare håpe at smakebiten gav mersmak, og at  jeg har fått hektet mange folk på magedans-kjøret...

Det er alltid morsomt å ha gutter eller menn på kurs, for de blir alltid så overrasket over hvor vanskelig det er å koordinere kroppen. Det ser jo så enkelt ut, og så viser det seg at det slett ikke er det likevel!

Jeg hadde også annonsert et gratis kurs for litt øvede/øvede, men der var det ingen nye og ukjente folk som kom. Men jeg gir ikke opp, jeg tilbyr gratis kurs i gjen tilbåde nybegynnere og litt øvede etter jul, så følg med for mere informasjon.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I gave a free class today, for people who might be interested in taking up belly dance. 20 ladies and 1 man came, so that was a huge success! We worked on the basics, and hopefully I have managed to "help" several people into the world of belly dance.
It is always fun to have boys or men in class, because they always get so surprised about how difficult it is to coordinate the body. It looks so simple, and it turns out not to be simple at all...
I will be offering free classes again after Christmas, so keep an eye on my blog to get the details.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar