Velkommen til bloggen min.

Jeg skriver om stort og smått som skjer i magedansverdenen: kurs, forestillinger, alt som er knyttet til magedans på ett eller annet vis. Her er det litt av hvert for alle mageinteresserte damer! Følg bloggen på e-mail, så får du vite alle ting du trenger å vite om Oslos magedans scene.

Welcome to my blog about belly dance. You will find information about classes, shows, anything that is (remotely) connected to belly dance. Enjoy!

torsdag 27. oktober 2011

Velkommen til Navlekveld på Marakkech restaurant!

Hilde i full marokkansk skrud
Det er litt kort varsel, men jeg føler meg inspirert til å gjøre noe fornuftig i høstmørket, og hiver meg derfor rundt og inviterer til en hyggelig kveld på Marakkech restaurant om 2 uker!

Jeg har lenge tenkt på å arrangere en kveld med god mat og god dans for Navlens elever, men også for andre som måtte være interesserte. Dette er ment som en sosial møteplas med mat og dans attåt.

Marrakech er en hyggelig, bitte liten restaurant som serverer marokkansk mat. Vi får en treretters middag, og jeg danser 2 runder. Dette blir altså ikke som Leilat Hilde hvor jeg har danset 10 innslag, men jeg kan by på både oriental og folklore, i passende mengder.

Jeg ønsker oppnå 2 ting med dette arrangementet: 
1- Jeg vil få i stand en hyggelig aften for mine elever, og deres venner.
2- Jeg vil vise at magedans er god business for innehaveren av Marakkech restaurant. Det er nesten ingen steder med magedans i Oslo for tiden, og jeg håper at han kan se at det lønner seg for businessen hans å ha (god) dans, slik at han vil begynne med dans fast hver helg. Det trenger jeg deres hjelp til! Bli med og vis deres interesse for magedans på restuarant!

Ettersom vi nærmer oss julebordtider må jeg gi beskjed til innehaveren av restauranten om jeg klarer å trekke nok folk til å booke hele restauranten hans så snart som mulig. Han må få beskjed på tirsdag. Du må derfor melde deg på med en gang!

Lørdag 12. november kl 20.00
Inngang: 50 kr.
3 retter: Suppe-tagine-dessert: 300 kr. Spiseplikt.
Drikke kommer i tillegg.

Det er kun 40 plasser, så meld deg på med en gang dersom du vil være med!

Bindende påmelding innen tirsdag 1. november til hilde@magedans.no

Adresse:
http://www.restaurantmarrakech.no/

Velkommen!

1 kommentar:

  1. Flott tiltak! Vi trenger mer magedans ute på restauranter :)

    SvarSlett