Velkommen til bloggen min.

Jeg skriver om stort og smått som skjer i magedansverdenen: kurs, forestillinger, alt som er knyttet til magedans på ett eller annet vis. Her er det litt av hvert for alle mageinteresserte damer! Følg bloggen på e-mail, så får du vite alle ting du trenger å vite om Oslos magedans scene.

Welcome to my blog about belly dance. You will find information about classes, shows, anything that is (remotely) connected to belly dance. Enjoy!

lørdag 22. oktober 2011

Hjemme igjen etter intervju med Norsk Ukeblad på Navlen

Foto. Jan Robert Williamsen
En journalist fra Norsk Ukeblad har i dag intervjuet en av mine elever, Hege Olsen, om magedans. Artikkelen kommer på trykk i januar. Jeg var så heldig at jeg fikk sitte og høre på inrevjuet, og jeg synes det var mye spennende som kom fram. Gleder meg til å se artikkelen på trykk.

Et magedansintervju trenger selvfølgelig flotte magedansbilder som illustrasjon. Ellen og Pia stilte opp som modeller sammen med Hege, og de poserte elegant og belevent. Det bør bli noen bra bilder av dette! De så lekre ut, alle sammen.

Så hyggelig med reklame for magedans, håper artikkelen inspirerer damer til å begynne på kurs over det ganske land!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar