Velkommen til bloggen min.

Jeg skriver om stort og smått som skjer i magedansverdenen: kurs, forestillinger, alt som er knyttet til magedans på ett eller annet vis. Her er det litt av hvert for alle mageinteresserte damer! Følg bloggen på e-mail, så får du vite alle ting du trenger å vite om Oslos magedans scene.

Welcome to my blog about belly dance. You will find information about classes, shows, anything that is (remotely) connected to belly dance. Enjoy!

mandag 10. oktober 2011

Nye belter fra Kairo

Belter i ulike blåtoner
I dag kom en stor forundringspakke fra Yasser i Kairo, med massevis av belter. Mange nye, flotte design, mange vakre farger. Mye fint!

Både kattene og jeg ble like entusiastiske over innholdet i esken, og gjøv løs på tapen og innpakkingen med stor glød.

Maurice er spent på dagens fangst
Jeg fikk også en del lekre skjerf med perlekanter. Jeg pleier å bruke slike rundt halsen i stedet for rundt hoften når jeg skal pynte meg om vinteren, og trenger å holde halsen varm, og samtidig se litt glamorøs ut.

Beltene koster 400-500 kr stykk.

------------------------------------------------------------------------------------------------------



I received a big box from Yasser in Cairo today. It was full of belts in all shapes and colours. The cats and I were equally excited to open it up and check out the contents.
I also received elegant little scarves with a pearl trimming. I ususally wear those around my neck, rather than around the hip during winter, when I want to dress up elegantly, but still feel warm.
The belts cost between 400 and 500 kr each.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar