Velkommen til bloggen min.

Jeg skriver om stort og smått som skjer i magedansverdenen: kurs, forestillinger, alt som er knyttet til magedans på ett eller annet vis. Her er det litt av hvert for alle mageinteresserte damer! Følg bloggen på e-mail, så får du vite alle ting du trenger å vite om Oslos magedans scene.

Welcome to my blog about belly dance. You will find information about classes, shows, anything that is (remotely) connected to belly dance. Enjoy!

mandag 8. august 2011

Semesterstart på Hildes Magedansskole

Hei!

Nå er det bare et par uker igjen til kursene starter på Navlen Dansestudio! Jeg gleder meg til å svinge hoftene igjen, etter mye stillesitting hele sommeren. Kursstart 15. august.

Det er ledig plass på alle kurs, men enkelte begynner å fylle seg opp, så ikke vent for lenge med å sikre deg din plass!

Timeplanen finner du finner du både på bloggen, og på hjemmesiden min,
www.magedans.no.

Velkommen til en lærerik og inspirerende høst på Navlen!


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The fall semester at Navlen Dansestudio will start in a few weeks, August 15th. I look forwards to moving my hips again, after sitting still all summer long!
Some of the classes are already filling up, but there are still spaces available in all classes. Don't wait too long to book your course!
The schedule can be found in the blog, and in my website, www.magedans.no.
Welcome!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar