Velkommen til bloggen min.

Jeg skriver om stort og smått som skjer i magedansverdenen: kurs, forestillinger, alt som er knyttet til magedans på ett eller annet vis. Her er det litt av hvert for alle mageinteresserte damer! Følg bloggen på e-mail, så får du vite alle ting du trenger å vite om Oslos magedans scene.

Welcome to my blog about belly dance. You will find information about classes, shows, anything that is (remotely) connected to belly dance. Enjoy!

fredag 19. august 2011

Inspirerende fellahi!

Navleballetten og Michelle danser Fellahi i "En reise langs Nilen"
Dette var artig!

Jeg har slitt litt med å koreografere en gruppedans helt for meg selv, det er litt vanskelig å holde styr på 5-6 personer og formasjoner i tankene, når jeg ikke får prøvet det ut i praksis. Men på trinn 6 i går så alt veldig fint og underholdende ut, jeg gleder meg til å fortsette å jobbe med koreografien resten av kurset. Skikkelig gøy, rett og slett!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Inspiring Fellahi class!
This was fun! I have had some trouble choreographing a group routine all by myself. It has been a little difficult to keep track of 5-6 persons and formations in my mind, when I haven't been able to try the ideas out in reality. But yesterday in class everything looked very nice and very entertaining! I can't wait to keep working with this choreography the rest of the semester.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar