Velkommen til bloggen min.

Jeg skriver om stort og smått som skjer i magedansverdenen: kurs, forestillinger, alt som er knyttet til magedans på ett eller annet vis. Her er det litt av hvert for alle mageinteresserte damer! Følg bloggen på e-mail, så får du vite alle ting du trenger å vite om Oslos magedans scene.

Welcome to my blog about belly dance. You will find information about classes, shows, anything that is (remotely) connected to belly dance. Enjoy!

fredag 8. april 2011

Sommeravslutning på Navlen

Christina Stjernholm har gledet publikum på flere elevforestillinger på Navlen!
Det er ennå litt tidlig, men hold av 21. mai allerede nå! Da inviterer Hilde, Lee og Michelle til felles sommeravslutning på Navlen. De siste årene har avslutningene bydd på mange flotte innslag, det er mange Navledansere som begynner å bli veldig flinke! Vi vet ennå ikke hvem som vil opptre denne gangen, men jeg vet at det jobbes på spreng med snekring av koreografi av Lene, Admaya og Erika.....

Jeg tror i hvertall at det blir en fin forestilling, og gleder meg til å se! Jeg kommer også til å bake kake, så det er mange ting å glede seg til for magedansende slikkmunner......

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I know it is a little early, but book May 21st already! Hilde, Lee and Michelle invite you all to the end-of-the- season student show. Over the last years, the student shows have given us many beautiful performances, many students are getting really good! We still don't know who will perform this time, but i do know that Lene, Admaya and Erika are creating a choreography together......
I believe we are going to have a great show, and I am all exited to see! I will bake a cake for the occasion.  Belly dance enthusiasts with a sweet tooth have something to look forwards to!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar