Velkommen til bloggen min.

Jeg skriver om stort og smått som skjer i magedansverdenen: kurs, forestillinger, alt som er knyttet til magedans på ett eller annet vis. Her er det litt av hvert for alle mageinteresserte damer! Følg bloggen på e-mail, så får du vite alle ting du trenger å vite om Oslos magedans scene.

Welcome to my blog about belly dance. You will find information about classes, shows, anything that is (remotely) connected to belly dance. Enjoy!

tirsdag 12. april 2011

Shakira

Fengende Shakira
Jeg gikk forbi en TVbutikk i dag, og der sang og danset Shakira på en stor skjerm. Jeg stanset for å se på, jeg har ikke sett Shakira danse på ordentlig før, og dette var en fin anledning til å ta en titt. Jeg ble ikke helt betatt, dansen hennes var rett og slett ikke helt i min smak, men damen er sexy, det skal hun ha! Mens jeg stod der og tittet gjennom vinduet, kom en ung mann på noen og tyve inn i butikken, og ble dratt bort mot skjermen. Han stod og stirret med åpen munn, og var tydelig vis helt betatt av den lettkledte, hoftevrikkende Shakira i full størrelse. Og så, mens han trodde at han var alene og uforstyrret, begynte han å vrikke på hoftene, kopiere Shakiras bevegelser så godt han kunne og danse for seg selv foran skjermen. Det var så søtt! Han koste seg, og smålo av seg selv, og var helt bergtatt av Shakira. Han hadde en strålende opplevelse, og det fikk jeg også....

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I walked past a TV/stereo shop today, and as I was passing, Shakira was singing and dancing on a big screen. I stopped to watch her, as I haven't really seen her dance earlier. I was not entirely overwhelmed by what I saw, but the lady is sexy, that's a fact! As I was watching, a young man of about 22 years entered the shop, and was dragged towards the screen. He was staring with his mouth wide open, and he was obviously completely into the scantly clad and hip shaking Shakira in full size. And then, as he thought that nobody was watching him, he started to shake his hips, copying Shakira's movements as well as he could, dancing and enjoying himself in front of the screen. It was so cute! Ha really enjoyed himself, laughed at himself, and was mesmerized by Shakira. He had a great moment, and so did I.....

2 kommentarer:

  1. Det er så koselig med sånn hverdags humor! Et lite lysglimt ;) Koselig å høre at du også setter pris på sånne øyeblikk!

    SvarSlett
  2. For en skjønn historie! Takk for at du delte den:)

    SvarSlett