Velkommen til bloggen min.

Jeg skriver om stort og smått som skjer i magedansverdenen: kurs, forestillinger, alt som er knyttet til magedans på ett eller annet vis. Her er det litt av hvert for alle mageinteresserte damer! Følg bloggen på e-mail, så får du vite alle ting du trenger å vite om Oslos magedans scene.

Welcome to my blog about belly dance. You will find information about classes, shows, anything that is (remotely) connected to belly dance. Enjoy!

lørdag 9. april 2011

Fotografering i boks!

Foto: Jan Robert Williamsen, www.williamsenmedia.com
Da er jeg endelig hjemme, etter en lang dag i studio. Jan Robert Williamsen har fotografert fra morgen til kveld, og jeg tror at det ble noen fine bilder! Damene så i hvertfall strålende ut, draktene glitret, dette må bli bra! Jeg misliker sterkt å bli fotografert, jeg får snurp i ansiktet så snart jeg ser et kamera. Men det er jo artig når man får et fint resultat, da....  Og Jan Robert er flink, så jeg føler meg i trygge hender.

Jeg innser at det kreves trening i å posere foran et kamera, en trening man bare delvis får gjennom å kunne danse. Resultatet av mangelen på poseringsteknikk er at vi etterpå kan se bilder av Hilde som står akkurat likt i den blå kjolen, i den røde kjolen, i den grønne kjolen og den stripete kjolen.... Får satse på at kostymet er interessant nok i seg selv, når poseringene svikter...
 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Finally at home, after a long day in the studio. Jan Robert Williamsen has been photographing from early morning to late in the afternoon, and I believe the result will be good! The ladies looked beautiful, the costumes were sparkling, this has to be good! I hate being photographed, my face twists as soon as I see a camera. But it is fun when you get a good picture..... I notice it requires practice to become good at posing in front of a camera, being a trained dancer only helps a little bit when it comes to posing. And the result is obvious: Hilde keeping exactly the same pose in the photos of the blue dress, the red dress, the green dress, the stripy dress... I will have to rely on the beautiful costumes to to make up for the lack of posing skills......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar