Velkommen til bloggen min.

Jeg skriver om stort og smått som skjer i magedansverdenen: kurs, forestillinger, alt som er knyttet til magedans på ett eller annet vis. Her er det litt av hvert for alle mageinteresserte damer! Følg bloggen på e-mail, så får du vite alle ting du trenger å vite om Oslos magedans scene.

Welcome to my blog about belly dance. You will find information about classes, shows, anything that is (remotely) connected to belly dance. Enjoy!

tirsdag 13. mars 2012

Magedanskveld på Marrakech Restaurant 14. april kl 20.00

Foto: Wenche Strømhaug
Det var riktig hyggelig med Navlekosekveld på restaurant Marrakech før jul, så nå arrangerer jeg det rett og slett igjen!

Helene og jeg snakket om å gjøre Layali Raqs en gang til i løpet av våren, men det var ikke ledig på Cafe teateret. Så derfor blir det Hilde i all sin prakt på Marrakech i stedet.... Jeg kommer til å danse de dansene jeg opptrådte med på Layali Raqs, så gikk du glipp av den forestillingen har du sjansen til å se den nå! I hvert fall min halvpart....

Jeg kommer til å danse madjensi, klassisk oriental, pop oriental, trommesolo, milaya og balady, så her er det noe for enhver smak.

Vi får en egen meny for kvelden, og det er spiseplikt. Det blir suppe, kyllingtagine og pannacotta. Dette koster 300 kr, inkludert dans.

Drikke kommer i tillegg.

Det er begrenset med plass, så ikke vent med å bestille hos meg, på hilde@magedans.no

Betaling skjer på forhånd, til konto 0540 13 64 821, merk betaling med "magedanskveld på Marrakech" .

-----------------------------------------------------------------------------------------
Welcome to an evening with belly dance entertainment at Marrakech restaurant, April 14th, at 20.00. I will dance the choreographies I performed at Layali Raqs, so if you missed that show, here is an opportunity to see it after all! There will be a set menu for 300 kr. Sign up at hilde@magedans.no, and pay in advance to my account.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar