Velkommen til bloggen min.

Jeg skriver om stort og smått som skjer i magedansverdenen: kurs, forestillinger, alt som er knyttet til magedans på ett eller annet vis. Her er det litt av hvert for alle mageinteresserte damer! Følg bloggen på e-mail, så får du vite alle ting du trenger å vite om Oslos magedans scene.

Welcome to my blog about belly dance. You will find information about classes, shows, anything that is (remotely) connected to belly dance. Enjoy!

søndag 18. mars 2012

Inta el shams, helgekurs 14. og 15. april

I forbindelse med Navlekosekveld på Marrakech 14. april, holder jeg kurs 14. og 15. april i koreografien Inta el shams, som jeg danset på Layali Raqs 25. februar. En god grunn til å legge helgen til Oslo, dersom du er en magedanser fra en annen kant av landet!

Tid: 12.00 -14.30 begge dager
Pris: 750
Nivå øvet/avansert
Sted: Navlen Dansestudio

(Navlekosekveld på Marrakech 14. april kl 20.00)

Musikken er fantastisk flott, og koregrafien er en seig og myk oriental, med litt spenstige innslag av dabke/folkloreinspirert fotarbeide. Musikken er 4.5 minutter lang. Ta en titt nedenfor for å se om det kan friste!


 ___________________________________________________________

Weekend workshop April 14th and 15th of April: 
Inta el shams, a beautiful piece of music, and a sensual and elegant oriental choreography. 
12.00-14.30 both days, 750 kr. Welcome! (And don't forget, there will be a show at Marrakech restaurant Saturday 14th of April, so this is a really good weekend for bellydancers outside of Oslo to come to town!

1 kommentar:

  1. Fantastisk Sang og MindblowING musikk må jeg si...

    SvarSlett