Velkommen til bloggen min.

Jeg skriver om stort og smått som skjer i magedansverdenen: kurs, forestillinger, alt som er knyttet til magedans på ett eller annet vis. Her er det litt av hvert for alle mageinteresserte damer! Følg bloggen på e-mail, så får du vite alle ting du trenger å vite om Oslos magedans scene.

Welcome to my blog about belly dance. You will find information about classes, shows, anything that is (remotely) connected to belly dance. Enjoy!

tirsdag 8. november 2011

Ennå mulig å bli med på Marakkech

Foto: Jan Robert Williamsen
Det er fortsatt mulig å bli med på Marakkech på lørdag!

Det blir servert 3 retters middag, og jeg danser 2 runder. Det blir en ny madjensi, håper jeg rekker å koreografere den ferdig før lørdag...., trommesolo, milaya og klassisk oriental. (Ansak-Oum Kalsoum) Alt dette får du for den nette sum av 350 kr.
Send meg en mail så snart som mulig, dersom du vil være med!

Sjefen på restauranten har bedt om å utsette det hele litt, så vi starter kl 20.30, i stedet for 20.00 som tidligere annonsert. Velkommen, alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar