Velkommen til bloggen min.

Jeg skriver om stort og smått som skjer i magedansverdenen: kurs, forestillinger, alt som er knyttet til magedans på ett eller annet vis. Her er det litt av hvert for alle mageinteresserte damer! Følg bloggen på e-mail, så får du vite alle ting du trenger å vite om Oslos magedans scene.

Welcome to my blog about belly dance. You will find information about classes, shows, anything that is (remotely) connected to belly dance. Enjoy!

onsdag 16. januar 2013

Februardans




I år skal jeg være gjest på Oslo Oriental Dance Festival, og bare sitte og kose meg blandt publikum. Og gå på to kurs, ett med Marte, og ett med Yanadamen. Hun der med den grønne kjolen og håret, på youtube, du vet. Jeg gleder meg!

Det er skikkelig stas å gå på kurs hos en av sine tidligere elever, og kjenne at man lærer masse nytt og spennende. Jeg var på kurs med Marte i fjor, og det var ordentlig lærerikt og inspirerende. Årets kurs blir helt sikkert minst like bra, så jeg kan anbefale det på det varmeste!

Det er fortsatt ledige plasser på alle kurs, og ledige billetter til showene, så hiv dere rundt og bli med på vinterens festival, mens dere venter på vårens store begivenhet: Divas of bellydance på Cosmopolite, 20 april!

Dans, dans, dans, man får aldri for mye dans!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar