Velkommen til bloggen min.

Jeg skriver om stort og smått som skjer i magedansverdenen: kurs, forestillinger, alt som er knyttet til magedans på ett eller annet vis. Her er det litt av hvert for alle mageinteresserte damer! Følg bloggen på e-mail, så får du vite alle ting du trenger å vite om Oslos magedans scene.

Welcome to my blog about belly dance. You will find information about classes, shows, anything that is (remotely) connected to belly dance. Enjoy!

torsdag 9. juni 2011

Nytt kurstilbud ved Navlen til høsten

Michelle slutter nå å undervise sine faste ukeskurs, og går over til kun å holde helgekurs og seminarer. Det betyr at hennes mandager faller bort, og at jeg begynner å undervise på mandager, i tillegg til de vanlige kursene mine tirsdag -torsdag. Det blir altså et kraftig utvidet tilbud ved Hildes Magedansskole fra høsten!

De vanlige kursene mine vil fortsette som før. Det er fortsatt meningen å ta kurs fra trinn 1 og oppover, men i tillegg kan man altså fordype seg ekstra i teknikken jeg underviser på de vanlige kursene, ved å ta teknikk klasser på 2 ulike nivåer. Teknikk-klassene vil fungere som de gjør på sommerskolen min, vi jobber med ett tema hver gang.

Det blir også en egen klasse med kombinasjoner for å øve på flyt,elganse og overganger, for ikke å snakke om å trene kondisen. Det blir i utgangpunktet ganske enkle kombinasjoner på litt øvet nivå, hvor poenget er å gjøre mange repetisjoner, slik at man får jobbet med presentasjonen av bevegelsene. Timen kan likevel være interessant for øvede elever som ønsker en skikkelig workout! Og man kan jo alltids legge på en shimmy, dersom man vil gjøre det mer komplisert for seg selv....

De nye timene vil gå på mandager, de varer 60 minutter, og prisen blir 950 kr for 8 ganger. 850 kr, hvis du også går på de vanlige kursene, trinn 1-6.

Kl 17.00-18.00: Teknikk, litt øvet, dvs trinn 2-4
Kl 18.00-19.00: Kombinasjoner.
Kl 19.00-20.00: Teknikk, øvet/avansert, dvs trinn 5-6


Jeg gleder meg til å sette i gang! Velkommen til noen skikkelig svette timer!




----------------------------------------------------------------------------------------------------------

The number of classes offered at Hildes Magedansskole will increase this fall. In addition to my regular classes Tuesday to Thursday, I will begin to teach classes on Mondays as well.

The regular classes will continue as before, but you will be able to work more thoroughly with technique drills in addition to the regular classes. There will be 2 different levels: Intermediate and advanced. We will focus on one subject each time.

There will also be a class of easy step combinations. They will be easy, the goal is to work up a pulse and a sweat, and to be able to focus on elegance, flow and transitions in the movements.This class is suitable for students at many levels, they can all work on different aspects of the combinations according to their level.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar