Velkommen til bloggen min.

Jeg skriver om stort og smått som skjer i magedansverdenen: kurs, forestillinger, alt som er knyttet til magedans på ett eller annet vis. Her er det litt av hvert for alle mageinteresserte damer! Følg bloggen på e-mail, så får du vite alle ting du trenger å vite om Oslos magedans scene.

Welcome to my blog about belly dance. You will find information about classes, shows, anything that is (remotely) connected to belly dance. Enjoy!

onsdag 15. juni 2011

Fellahi gruppekoreografi på trinn 6

Til høsten skal vi jobbe med en fellahi gruppekoroegrafi på trinn 6. Fellahi dans er ganske enkelt, det som kan gjøre det spennende er formasjoner og grupper inni gruppen.

Jeg har 4 fellahikjoler til utlån, men det er ikke nok til alle. Har du tenkt deg på kurs, kan det derfor være lurt å skaffe seg en kjole. Ta kontakt med meg så snart som mulig, så kan jeg sende en samlet bestilling til Egypt. Dersom du bare vil ha en fellahikjole for moro skyld, uten å gå på kurs hos meg, kan du selfølgelig også hive deg med på bestillingen!

Mine kjoler er ensfargede, men blomstrete kjoler i svært gilde farger er det vanlige. For å få en viss gruppehelhet, anbefaler jeg å velge enten orange kjole med rosa blomster, eller rosa kjole med orange blomster.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

This fall we will be working with a fellahi group choreography in level 6. The fellahi dance is rather simple, what makes it intersting is the group formations, and making groups within the groups.

I have 4 fellahi dresses for students to borrow, not enough for a bigger group. So, if you want to take this class, consider getting your own dress. Contact me as soon as possible, and I can send one single order to Egypt. That will be quicker than 10 separate orders.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar