Velkommen til bloggen min.

Jeg skriver om stort og smått som skjer i magedansverdenen: kurs, forestillinger, alt som er knyttet til magedans på ett eller annet vis. Her er det litt av hvert for alle mageinteresserte damer! Følg bloggen på e-mail, så får du vite alle ting du trenger å vite om Oslos magedans scene.

Welcome to my blog about belly dance. You will find information about classes, shows, anything that is (remotely) connected to belly dance. Enjoy!

fredag 13. mai 2011

Milayakoreografi på kurs 6-Hildes sommerskole

Jeg snekrer en milayakoreografi til kurs 6 (øvet/avansert) på Hildes sommerskole. Den blir ikke veldig vanskelig, tror jeg, men den må danses søtt og kokett for å bli fin å se på! Jeg koreograferer for høye hæler, men dansen kan selvfølgelig også danses uten sko.

Bli med på kurs! Enten du er fast elev hos meg, eller kommer fra andre lærere! Onsdager kl 19.00-20.00, kursstart 18 mai. 5 ganger. 600 kr.

Og mens du er på Navlen, kan du like godt få med deg teknikk kurs på øvet nivå i samme slengen! Onsdager, kl 18.00-19.00
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I am making a milaya choreography for level 6 (advanced) at Hilde's Summer school Intensive. It won't be a difficult choreography, I think, but you will need to perform it in a sweet and coquettish manner to make it look good. I am making the choreography with high heels in mind, but you may of course dance it bare footed as well.

Come to class! Wednesdays at 19.00-20.00, starting May 18th. 5 times. 600 kr.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar