Velkommen til bloggen min.

Jeg skriver om stort og smått som skjer i magedansverdenen: kurs, forestillinger, alt som er knyttet til magedans på ett eller annet vis. Her er det litt av hvert for alle mageinteresserte damer! Følg bloggen på e-mail, så får du vite alle ting du trenger å vite om Oslos magedans scene.

Welcome to my blog about belly dance. You will find information about classes, shows, anything that is (remotely) connected to belly dance. Enjoy!

torsdag 5. mai 2011

Interesse for ny type kurs?

Gruppen Navleballetten og Lee og Michelle
Jeg vurderer å utvide kurstilbudet mitt til høsten, og tenker da på å holde teknikk kurs, hvor vi jobber med en type teknikk hver gang, slik vi gjør på sommerkurset. Klassen vil være 60 minutter lang, altså kortere enn kursene jeg holder nå. Trinn 5 vil fortsatt være det samme, men i den nye teknikk-klassen kan man gå dypere inn i teknikken vi jobber med på trinn 5. Jeg sysler også med tanken på en klasse hvor vi jobber med kombinasjoner, med vekt på overganger og flyt.

Er det noen som synes dette høres spennende ut? Noen som har ønsker om spesielle temaer?

Jeg har også fått forespørsel om å undervise en gruppekoreografi på øvet/avansert nivå. Vurderer å lage en egen gruppekoreografiklasse, i tillegg til koroegrafi klassen på trinn 6. Gruppen vil være åpen for øvet/ avanserte elever fra alle lærere, ikke bare mine egne elever. For å kunne holde et visst nivå, må man ta en "audition" for å få bli med. Det blir en elevgruppe, ikke en oppvisningsgruppe, men jeg  regner med at det blir opptredener på avslutningene på Navlen!

Noen som vil prøve seg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar