Velkommen til bloggen min.

Jeg skriver om stort og smått som skjer i magedansverdenen: kurs, forestillinger, alt som er knyttet til magedans på ett eller annet vis. Her er det litt av hvert for alle mageinteresserte damer! Følg bloggen på e-mail, så får du vite alle ting du trenger å vite om Oslos magedans scene.

Welcome to my blog about belly dance. You will find information about classes, shows, anything that is (remotely) connected to belly dance. Enjoy!

mandag 21. mai 2012

Vil du lære shimmy?

Jeg har fått en oppfordring fra elever, og jeg tar den med glede på strak arm!

Spørsmålet var: Kan du holde shimmykurs i forbindelse med sommerskolen din? Sånn en halv times drill en gang i uken?

Det kan jeg!

For den shimmyinteresserte er følgende timer tilgjengelig: 5 onsdager, kl 20.00-20.30, kursstart 23. mai. Vi vil jobbe med grunnleggende shimmyteknikk, så kurset er åpent for dansere på alle nivåer. Ettersom vi kun har en halv time til rådighet, ber jeg kursdeltagere stille ferdig oppvarmet til klasse.

Kurset koster 400 kr.

Velkommen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar