Velkommen til bloggen min.

Jeg skriver om stort og smått som skjer i magedansverdenen: kurs, forestillinger, alt som er knyttet til magedans på ett eller annet vis. Her er det litt av hvert for alle mageinteresserte damer! Følg bloggen på e-mail, så får du vite alle ting du trenger å vite om Oslos magedans scene.

Welcome to my blog about belly dance. You will find information about classes, shows, anything that is (remotely) connected to belly dance. Enjoy!

søndag 13. mai 2012

Vellykket sommeravslutning på Navlen!

Jeg vil gjerne takk alle som gjorde sommeravslutningen på Navlen til en strålende aften!

 Først og fremst de knallflinke damene som danset veldig, veldig fint. Det var en forestilling med mange høydepunkter for meg, og jeg er svært imponert over all kreativiteten og hvor ordentlig alt er. Fine kostymer, fine koreografier, fine presentasjoner. Jeg legger inn en aksje på noe av æren, men mesteparten av æren går til danserene, som har jobbet hardt for å bli så flinke de er blitt.
Pausefisker danser en slørlett maritim fantasi.
Foto: Wenche Strømhaug

Og så vil jeg gjerne takke publikum, som kom i strie strømmer, det ble bare sitteplasser på gulvet og ståplasser til de sist ankomne. Publikum gjorde en god jobb, og laget en varm og hyggelig stemning for de som opptrådte.

Og takk til de som faktisk ble igjen og svingte seg på dansegulvet etter forestillingen, dette ble en artig kveld!

Og takk til alle som spiste opp kakene jeg hadde bakt, slik at jeg slapp å gjøre det selv...

Og David var en fryd å se på, som vanlig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar