Velkommen til bloggen min.

Jeg skriver om stort og smått som skjer i magedansverdenen: kurs, forestillinger, alt som er knyttet til magedans på ett eller annet vis. Her er det litt av hvert for alle mageinteresserte damer! Følg bloggen på e-mail, så får du vite alle ting du trenger å vite om Oslos magedans scene.

Welcome to my blog about belly dance. You will find information about classes, shows, anything that is (remotely) connected to belly dance. Enjoy!

torsdag 10. mai 2012

Sommeravslutning på Navlen 12. mai

Dette blir gøy! Jeg gleder meg skikkelig til avslutningen denne gangen, for det er en lang liste med knallflinke damer som har meldt seg på for å opptre. I tilfeldig rekkefølge, beklager hvis jeg glemte noen i forbifarten:
Selveste rosinen i pølsa!

Lene
Anita
Lamya 
Anette
Else
Ellen
Gøril
Lisa
Suzanne Himmelblå
Pausefiskene

Og som rosinen i pølsa: Selveste David of Scandinavia!

Dette blir en utrolig bra forestilling, og jeg baker kake, og så byr vi på åpent dansegulv etter showet.

Og alt dette får du for den nette sum av 75 kr!

Sted: Navlen Dansestudio
Tid: Døren åpner 19.30, forestillingen starter kl 20.00


Velkommen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar