Velkommen til bloggen min.

Jeg skriver om stort og smått som skjer i magedansverdenen: kurs, forestillinger, alt som er knyttet til magedans på ett eller annet vis. Her er det litt av hvert for alle mageinteresserte damer! Følg bloggen på e-mail, så får du vite alle ting du trenger å vite om Oslos magedans scene.

Welcome to my blog about belly dance. You will find information about classes, shows, anything that is (remotely) connected to belly dance. Enjoy!

mandag 12. september 2011

En liten hyllest til Helene

Jeg har sett opptak av Al Farahs festforestilling på Riksscenen, hvor Divas of Bellydance var gjestedansere. Selv om opptaket er gjordt på avstand og detaljene derfor blir litt borte, skinner Helene som stjerne i åpningsnummeret, hvor hun agerer nattklubbsangerinne, mens resten av oss er kordamene i bakgrunnen. Jeg har sett opptaket flere ganger, og har fortsatt ikke sett hva jeg gjorde selv, fordi øynene blir trukket til Helenes fantastiske soloshow ved mikrofonen. Hun ser ut som en vaskekte diva, og kan gi noen og enhver hakeslepp. Fantastisk framføring, Helene!

Hurra for deg!

1 kommentar:

  1. Ja! Hele showet var selvfølgelig kjempebra, men det første innslaget skilte seg ut som spesielt vellykket med en super prestasjon fra Helene!

    SvarSlett