Velkommen til bloggen min.

Jeg skriver om stort og smått som skjer i magedansverdenen: kurs, forestillinger, alt som er knyttet til magedans på ett eller annet vis. Her er det litt av hvert for alle mageinteresserte damer! Følg bloggen på e-mail, så får du vite alle ting du trenger å vite om Oslos magedans scene.

Welcome to my blog about belly dance. You will find information about classes, shows, anything that is (remotely) connected to belly dance. Enjoy!

onsdag 6. juli 2011

Kan noen hjelpe?

Helene Skaugen fotografert i Tyrkia
Jeg trenger stadig gode bilder for å illustrere Al Raqassa, bladet for deg som er interessert i magedans og arabisk kultur. Har du flotte bilder av deg selv i kostyme som du kan tenke deg å få på trykk i bladet? (Fargetrykk, glanset papir) Send bildene til meg på mail, så ser jeg om jeg kan bruke dem  til noe!

Jeg skriver selvfølgelig navnet ditt og evt hjemmeside som bildetekst, dersom bildet /bildene blir brukt.

Jeg er ute etter bilder av badlaer, tober, galabiaer,  folkloredrakter, i fotostudio og fra opptredener.


---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Help, anyone?
I need new pictures all the time, to illustrate my magazine al Raqassa. Do you have beautiful photos of yourself in a belly dance costume that you would like to be printed? (Colour print, glossy paper) Please send your photos to me by mail, and I will see if I can use them at some point in time!

I can't pay for the photos, but I will of course be happy to print your name and website, if I use your photo.

I am looking for photos of bedlas, tobs, galabiyas, folkloric costumes, photos from studio photo shoots and from live performances.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar