Velkommen til bloggen min.

Jeg skriver om stort og smått som skjer i magedansverdenen: kurs, forestillinger, alt som er knyttet til magedans på ett eller annet vis. Her er det litt av hvert for alle mageinteresserte damer! Følg bloggen på e-mail, så får du vite alle ting du trenger å vite om Oslos magedans scene.

Welcome to my blog about belly dance. You will find information about classes, shows, anything that is (remotely) connected to belly dance. Enjoy!

torsdag 29. desember 2011

Nytt semester på Navlen starter snart!

Nå er det på tide å forberede den store ribberisten.....

Kursene ved Hildes Magedansskole starter opp 9. januar. Som i høst blir det 2 teknikkklasser og en kombinasjonsklasse på mandagene, og de vanlige klassene tirsdag, onsdag og torsdag.

Navlen er nyskrubbet og ren, og klar til semesterstart!
Timeplanen ligger på www.magedans.no, sjekk under  "kurs".

Jeg gleder meg til å sette i gang igjen etter en svært lat ferie, med imponerende mengder kaker og søtsaker....

Enkelte klasser kan bli fort fulle, så ikke vent med å melde deg på, for å være sikker på at du får være med!

For nye elever som vil prøve et kurs med meg: Alle lærere underviser på forskjellig vis, og har forskjellig fokus på undervisningen sin. Snakk derfor gjerne med meg før du melder deg på, slik at vi i fellesskap kan finne ut hvilket kurs som vil passe best for deg.

Velkommen på kurs, jeg gleder meg til å se både gamle og nye elever igjen på nyåret!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

The new semester at Navlen starts January 9th 2012. Please check my website, www.magedans.no, for the schedule, you will find it under "kurs".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar