Velkommen til bloggen min.

Jeg skriver om stort og smått som skjer i magedansverdenen: kurs, forestillinger, alt som er knyttet til magedans på ett eller annet vis. Her er det litt av hvert for alle mageinteresserte damer! Følg bloggen på e-mail, så får du vite alle ting du trenger å vite om Oslos magedans scene.

Welcome to my blog about belly dance. You will find information about classes, shows, anything that is (remotely) connected to belly dance. Enjoy!

fredag 30. desember 2011

Gratiskurs på Navlen 7. januar

I høst begynte jeg med gratiskurs på Navlen før kursstart, og det var veldig vellykket. Jeg fortsetter derfor med dette, og inviterer til gratis kurs 7. januar.

Det vil bli 2 ulike kurs:

Nybegynnerkurs
for folk som lurer på om de vil like magedans, og som ønsker å ta en prøvetime før de bestemmer seg for om de vil være med på kurs. Vi går igjennom flere grunnleggende bevegelser, som sirkler, hofteslag, shimmy og skulderrist, og setter kanskje til og med sammen noen bevegelser til små kombinasjoner.
Kl 12.00-13.00.

Litt øvet/øvet
Dette kurset er først og fremst for alle magedansdamer som nå går på kurs hos en annen lærer, men som kan tenke seg å prøve kurs hos meg, uten å måtte binde seg til et helt kurssemster. Dette er en glimrende sjanse til å finne ut om man liker min stil og  min undervisningsmetode, og samtidig kan jeg se hvilket kurs som passer best for hver enkelt elev.
Det er ikke nødvendigvis slik at selv om man har danset i mange år hos en lærer, kan man automatisk begynne på øvet/avansert kurs hos meg. Alle lærere underviser på forksjellig vis og har forskjellig fokus i timene, slik at ting jeg anser som grunnleggende nybegynnerpensum i min undervisning, kanskje aldri har vært snakket om i en annen lærers undervisning.
Kl 13.30-14.30.

Ta med dere venner og bekjente, og kom og dans! Velkommen!

-------------------------------------------------------------------------------------
Free classes at Navlen!
Beginners: Saturday 7th of January, 12.00-13.00
Intermediate: Saturday 7th of January, 13.30-14.20

Welcome!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar