Velkommen til bloggen min.

Jeg skriver om stort og smått som skjer i magedansverdenen: kurs, forestillinger, alt som er knyttet til magedans på ett eller annet vis. Her er det litt av hvert for alle mageinteresserte damer! Følg bloggen på e-mail, så får du vite alle ting du trenger å vite om Oslos magedans scene.

Welcome to my blog about belly dance. You will find information about classes, shows, anything that is (remotely) connected to belly dance. Enjoy!

tirsdag 10. januar 2012

Layali Raqs 25. februar

Helene danser på Layali Raqs!
Tiden raser avgårde med stormskritt, og nå er det jammen ikke lenge til Layali Raqs. Jeg gleder meg til å danse en hel kveld med Helene, og jeg kan garantere glitrende drakter, flott musikk og mange ulike stilarter. Både Helene og jeg vil by på gamle klassikere, og nye koreografier. Send gjerne en mail dersom du har en favorittkoreografi du gjerne vil se en gang til!

24. og 25. februar skjer det mye spennende, det er rett og slett vinterens største magedansbegivenhet som går av stabelen!

Fredag er det konkurranse, "Dancer of the year", og forestilling med Marte Kjøll, Tina Rasmussen og Christina Stjernholm. Lørdag er det Layali Raqs, og lørdag og søndag er det flere spennende kurs på gang. Jeg gleder meg stort til å gå på kurs med Marte.

Og Hilde også!
Forestillingene skjer på  Cafe teateret på Grønland, vis a vis Politiparken, kursene er på Studio Orient.

Søndag 26. februar holder jeg et times shimmykurs hvor du kan lære å bli enda bedre venn med shimmyen din! Kl 13.00-14.00 kan du lære å få en stor, løs og avslappet shimmy, for den nette sum av 150 kr!

Billetter til Layali Raqs koster 200 kr, og bestilles på hilde@magedans.no. Det er et begrenset antall plasser, så ikke vent med å sikre deg din billett!
Påmelding til shimmykurs: hilde@magedans.no

Håper å se så dere der!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar